LIDT OM OS

I 2004 tog Anne og Jon Knudsen initiativ til at starte Løkken Frikirke. Forinden havde Jon Knudsen været ungdomspræst i en nabokirke og ledet ca. 70 unge. Han startede Englevagt-konceptet som fungerede i en årrække i Løkken og var et stort tilløbsstykke for kristne unge i hele Skandinavien. Hvert år kom der op til 120 unge evangelister for at gå på gaden i diskotek miljøet.

Løkken Frikirke er opbygget som en typisk dansk forening med egne vedtægter. Medlemmerne af Løkken Frikirke vælger en ledelse kaldet et ældsteråd. Ældsterådet er ledet af en formand som nu er René Aaen Jeppesen. Jon Knudsen er præst for Løkken Frikirke.

Kirkens musikleder (lovsangsleder) er Andrea Holt Khoury som selv leder sang og musik til gudstjenesterne. Hun er sangskriver og har skrevet de fleste af de sange vi synger til gudstjenesterne.